söndag 3 april 2011

Härliga söndag, lite grått men skönt med ledighet.

Har i dagarna hämtat den fina vinsten från Hanna som har bloggen Blommor i fönstret. Den passar så bra tillsammans med mina ljusstakar i fattigmanssilver.

Var på mässan i Älvsjö tillsammans med min dotter. Tog tyvärr inte så många kort, men denna vackra annemon kunde jag inte låta bli att ta ett kort på.

När vi skulle ta en fika så hamnade vi vid detta läckra bord, blomplantering i mitten av bordet, kanske något att ta efter. Det blev lite inköp. En väldigt mysig dag.

När jag hade sportlov promenerade jag från city hem, gick genom Hagaparken hem.

1 kommentar:

  1. Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny härlig en..

    http://uj76.blogspot.com/2011/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..med chans att vinna ett presentkort från en underbar inredningsbutik - kika gärna in o delta i den med :)

    SvaraRadera