lördag 22 januari 2011

Vinterbilder





Det var ett tag sedan jag gjorde något inlägg, men här kommer några härliga vinterbilder.
Jag tycker verkligen om vintern när den ser ut så här, jag hoppas att vi kommer att få några fina dagar till med lagom kyla och snö.
Annars har det varit fullt upp, vi har renoverat vårt sovrum under julledigheten, så äntligen har vi fått en ordentlig garderob, där jag kan hänga mina kläder, vilket jag tidigare inte kunnat, utan har varit tvungen att vika allt. Ska lägga in några bilder senare.
Ha det gott

3 kommentarer:

  1. OJ,,,,,,så vintrigt å vackert :)

    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Hej Eva. Kan det vara promenad vid Löt sjön och fika i Gröna stugan kanske...? :) Nyrenoverat och plats för kläderna låter härligt. Antar att du är grymt nöjd.
    Tjingeling

    SvaraRadera
  3. Hej hittade in hit nyss, kul. Visst är vintern härlig när den är vit och ej slaskig. Önskar dig en fin helg/Gela

    SvaraRadera